Rijeka

03.06.2019 16:00

Ondra: Jsou dny, kdy se sny mění ve skutečnost. Jedním z takových byl uplynulý víkend, kdy jsem měl tu čest startovat po boku jednoho z nejlepších sajdkárových jezdců současnosti. Je tomu pět let, kdy jsem poprvé na vlastní VOČI viděl rychlou side a taky poprvé zaznamenal jméno DELTA Racing a Michael Grabmüller. Borec co jezdí svět a umí MAN do desítky. Nikdy by mě nenapadlo, že někdy budu mít tu čest s ním usednout na jednu side. A přeci se tak stalo o uplynulém víkendu při Int. Sidecar Trophy. Premiéra to byla náročná a rozdíl 12 sekund na kolo je fakt mazec. Škoda jen, že nás technika nepustila do nedělního dlouhého závodu. I přesto si z Rijeky kromě spousty zážitků a zkušeností odvážíme dva poháry za první a třetí místo. Na konec musím poděkovat všem co mě o tomto víkendu drželi palce a hlavně těm co mě podporovali na místě. Věřím, že jste si to užili stejně jako já.